Translate

Patrauti

Am luat din nou drumul de iesire spre Radauti. Am trecut de locul unde am facut dreapta spre Dragomirna si dupa inca 6 km am facut dreapta spre Patrauti. De aici mai sunt vreo 2 km pana la Biserica inaltata de Stefan cel Mare in 1487. Este cea mai redusa ca proporţii dintre ctitoriile sale si singura destinata a fi manastire de calugarite, “…lacas pentru ostasii raniti in razboaie”.



Din pacate noi am gasit-o inchisa, probabil ca era prea dimineata. In schimb tot sprijinandu-ma de poarta sa fac o poza, mai ca lumea, am constat ca poarta era deschisa. Asa ca ne-am ales cu o vizionare exterioara. Un loc foarte frumos si tot plin de foarte multa pace.











O lespede rotundă este Masa lui Ştefan, iar clopotul vecin - după legendă - poate împrăştia norii aducători de grindină.







Un muzeu vis-a-vis si tot inchis.

Din nou la drum, spre Arbore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu