Translate

Dragomirna

Am parasit Suceava si ne-am indreptat spre iesirea catre Radauti. Dupa vreo 9 km am luat-o spre Dragomirna. Inca vreo 6 km si am ajuns. Intr-un loc feeric se inalta, pe marginea unui lac, aceasta manastire fortificata.Manastirea Dragomirna detine o biserica unica in Romania pentru proportiile sale neobisnuite. De departe este cea mai inalta si cea mai stramta biserica intemeiata vreodata. Peretii sai nu sunt pictati, dar sunt decorati cu gravuri din piatra. Noi nu prea am vizitat-o inautru. Era foarte multa lume. Asa ca ne-am delectat cu imprejurimile, de o frumusete irezistibila. Lacul, padurea. Superb.



































Din pacate Razvan nu a vrut sa innopteze aici. Asa ca am luat drumul inapoi spre Suceava. Si la culcare cu noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu