Translate

Izvorul Muntelui

Dupa ce am vizat manastirile pictate din Nordul Moldovei am hotarat ca drumul nostru de intoarcere spre casa sa fie prin Cheile Bicazului.
Am plecat de la Manastirea Neamt si ne-am intors cei 5 km si am facut dreapta spre Petru-Voda.
Dorinta de a conduce masina pe acest drum deosebit de pitoresc s-a sfarsit din momentul in care am intrat in Parcul National Cheile Bicazului - Hasmas. Un drum deosebit de prost pe cat peisajul de frumos.
Prima atractie este lacul de acumulare "Izvorul Muntelui", cunoscut şi sub numele de "lacul Bicaz", este cel mai mare lac artificial (antropic) amenajat pe râurile interioare din România. Situat pe cursul superior al râului Bistriţa, lacul s-a format ca urmare a construirii barajului hidroenergetic cu acelaşi nume.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu